Ganska krävande arbete...

Hejsan! (:

Jag har precis tittat på en rad barnfilmer för att hålla en så lugn nivå som möjligt i detta kaos.
Har nämligen passat lillebror, så för att hålla honom på fötter så gällde det att slå på en film och muta med lite choklad. Jag känner mig verkligen duktig (; Haha!
Bra barnpassare om jag får säga det själv =p Nej men jag har haft huvudvärk och har inte riktigt pvarit å lekhumör..
Men vi löste det fint ändå(y

Nu tänkte jag faktiskt se om vädret upphört, och har det de ska jag hoppa av glädje. Ohyeea!
Haha nej men jag har ingen aning om vad jag ska göra nu.. Jag tror att jag får se till att packa då jag ska till far i helgen.
Pappa fyllde år i måndags så Grattis Grattis till honom. Har dock inte köpt någon present ännu. Men jag har inte riktigt kommit på vad jag kan ge honom :S
Vi får se...


Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: Jag är bara för bra! ;) hahahaha <3

2011-03-10 @ 21:42:50
URL: http://feliciasdag.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: äsch, den dagen kommer för dig snart också ;)

2011-03-10 @ 21:43:36
URL: http://feliciasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0