Ett väldigt långt blogg inlägg!

@font-face

13/3 – 11 Kl: 0.54

Hejsan! (:

Jag började denna dag med att äta en gemensam frukost med familjen.

Kort därefter blev det att åka till Allum för att hjälpa Alexander (pappas frus barn) att hitta födelsedagspresenter då han var på kalas idag. Ett kalas med temat Harry Potter. Underbart med lite maskerad, det var länge sedan man var på. Kanske man borde dra igång ett inom kort?

 

Jag var även en kort sväng med Melissa på Allum. Eller rättare sagt, en fika. Riktigt mysigt! Det blev på briggen. Dem har börjat med en ny muffins, choklad med topping. Riktigt god om jag får säga det själv. Dock var den väldigt mäktig och det blev lite mycket choklad efter ett tag, men annars, supeer! ^

 

Jag var ju som sagt på jakt efter en födelsedags present till min far med som fyllt 45. Och det är då inte lätt att hitta någonting då han är lite kräsen av sig. Gubben har ju fått det mesta utav oss genom åren och jag känner att 45 är ändå en sådan ålder som man firar. I alla fall enligt mig. Så jag tyckte att vi skulle ge honom något ”mer” än bara en present. Trots allt letande så blev det ju inte så ändå. Det fick helt enkelt bli en ”vanlig” present i alla fall.

Sex pack med Whiskey glas. Sådana som inte ska kunna välta. Alltså sådana där med rundbotten. Riktigt coola om jag får säga det själv. Frågan är vad farsgubben tycker ;)

Det fick även bli sådana där stenar (?)… Jag har ingen aning om vad de heter, men typ som isbitar fast dem aldrig smälter. Undra om det kan vara så? Jo men det kör vi på!

Så det är vad han får. Hoppas på att han kommer tycka om det!

 

Även denna dag blev faktiskt att sitta hemma. Och jag har märkt att det faktiskt kan vara lite trevligt att sitta hemma, men ack vad jag blir stressad över det. Jag är nog en sådan person som inte riktigt kan koppla av, utan det måste hända saker hela tiden. Och om jag ska vara ärlig så är det faktiskt ganska jobbit. Det blir nästan lite ansträngande att försöka koppla av. Och det stämmer inte riktigt enligt mig. Men vem vet, det är väl så det ska vara kanske?

Det blev i alla fall att titta på Melodifestivalen. Har inte tittat på det programmet sedan två år tillbaka då jag tyckt det varit ganska tråkigt. Kan meddela att den synpunkten inte har ändrats än… Själv tycker jag att det har ballat ur totalt. Men det är ju enligt mig, Vinaren var helt okej. En rätt go låt, dock viste jag inte riktigt vem han var försen  nu. Jag har bara hört hans namn men aldrig vetat vem det. Men nu vet jag, vinnaren av Melodifestivalen 2011 är Eric Saáde. Rätt gullig kille, men ack vad han ser ut som en liten pojkspoling. Men han är väl rätt ung så det kanske inte är så konstigt, eller?

Den stora frågan som dök upp i soffan var hur gammal Eric egentligen är. Att han var den yngsta tävlande för i år viste vi, men frågan är då hur gammal han egentligen är… Om det är någon utav er som vet så kan ni vara gulliga och slänga in en kommentar vad ni tror/Vet hur gammal han är.? (Eric Saáde så att säga).

Det hade varit jätte gulligt av er så att ett frågetecken kan få vara löst (;

 

Det blev att titta på spider man ett också. Den slutade ju inte försen kvart i ett. Kan säga att man är ju ganska seg då man tillbringat hela kvällen i soffan.

Men varför klaga? Det har ju varit så himla fint väder idag!

Nej men allvarligt, nu är jag jätte tråkig och bara skriver bara för att. Någon känns ju lite rubbad!?


Förlåt att det blev så mycket text. Men ibland så måste man få skriva av sig lite extra!! :P

Pusshej<3//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0