En "dag" vid k-sjön

Hejsan! (:

Denna dag har inte varit så händelserik, mesta dels har jag faktiskt tagit det lugnt.
Har faktiskt gjort lite skolarbete, känner mig lite duktigt iallafall^

Träffade Moa en stund idag. Vi bestämde oss för att vi skulle ta en picnik vig kåsjön. Dock hann klockan rinna iväg och det var rätt sent när vi väl var på plats. Kan säga att vi stannade bara i en halvtimme och sedan åkte vi hem till mig. Det blev nämligen väldigt kallt då solen inte längre lyste. Men jag fick iallafall min picnik ;)
Det blev te att dricka och kladdkaka, mumsig(Y

Funderar på att titta på en film och sedan sova, vi får se hur jag gör.
Förtillfället är jag rätt party sugen då syster yster gör i ordning sig för utgång ikväll.. jag vill också ut! ;o
Men men, "bara" några år kvar..


...Galet!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0