Det fina vädret håller i sig..?

Hejsan! (:

Idag fick vi prova på hos våran nya klass, den vi ska gå med i tvåan. Det är då vi börjar våra inriktinigar. Detta ska bli riktigt spännande. Fast inte så spännande då 75% av klassen består av min nuvarande klass :P
Men detta ska säkert bli bra :) Inriktningen är Foto eller som vissa säger; Fotografiskbild. Och varför jag har valt den inriktningen hör det helt enkelt till mitt intresse. Dock tycks det vara mest poträtt bilder och "människobiler" vi ska ta. och jag tycker mer om att ta naturfoton.. Så vi får se hur detta slutar :P
Men det ska nog gå bra (y

Efter skolan blev det hem. Det blev att gå en ca 60 minuters promenad med syster. Riktigt trevligt och mysigt då vi gick längs sjön. Så kan inte mer än tacka och ta emot, så hilma vacker det var!
Funderade starkt på att ta med kameran, men den var urladdad så det får bli en annan dag(y

Jag tog mig en tupplur förut, och det skulle jag inte ha gjort! Missade ett samtal från Melissa.. Men jag hoppas att allt ska gå bra och att hennes mor ringer mig i morgon. Japp(Y
Efter sovandet och beklagandet över att missa telefonsamtalet blev det att äta gott och vara helt hyper. Japp det är jag det. Jag tror jag måste ut och springa av mig lite faktiskt xD


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0