Dags att sova?

Hejsan! (:

Jag underhöll mig förut genom att titta på serier ihopp om att det skulle dyka upp någon prick.
Dock gjrde det inte de i filmen men fick tag på en fin gammal vän som jag inte träffat sedan i sommras om inte ännu längre tillbaka. Det var iallfall jätte trevligt att få prata av sig lite och vi funderar på att planera in en fika i helgen. Det skulle vara riktigt trevligt! Men vi får se hur det blir, vi hoppas självklart att det inte ska dyka upp några hinder.

Med tanke på att klockan tickar på för fullt funderar jag starkt på att krypa till sängs inom kort då jag ska upp väldigt tidigt i morgon, fyfan! BLÄ! Men vad gör man inte för studierna... -.


Bruden ser ju helt borta ut..!
Kösshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0