Dagis = BLÄ

Hejsan! (:

Idag var min första lektion inställd så jag började inte försen 12.30. Himla gött!
Trots detta klev jag ur både säng och nattakläder 07.30. Då jag lovat att jag skulle lämna lillebror på dagis.
Det känndes ju sådär, men vad gör man inte för den lille :P
Det blev iallafall att göra i ordning oss och sedan ta bussen till dagiset. Kan ju säga att åka buss med barnvagn och en liten pöjk på tre år är ansträngande än vad man tror. Man ska hålla koll på vart allt är och man ska hitta sittplats, hålla koll så inte barnvagnen flyger iväg, se till så att man själv inte trillar och samtidigt hålla koll på den lille. Mycket på en gång..! Men det löste sig tillslut(y

Jag förstår verkligen inte grejen med att man ska lämna sin unge på dagis. Jag fick lite ont i hjärtat när jag lämnade den lille själv med massa okända ungar och fröknar inanför stängsel. Ush, det kändes verkligen inte bra!! :(
hade jag kunnat hade jag gärna stannat hemma med honom!! <3

Gick bort till Porthälla ihopp om att ragga upp Simon, och det lyckades jag med!
Alltid lika trevligt att träffa den grabben! :)
Efter det blev det att ta mig till min egna skola.
Det blev att skriva ett prov se på några arbeten och sedan hem igen. Känndes ju ganska onödigt faktiskt.

Efter plugget blev det hem, tog mig en tupplur och sedan bus med lillebror.
Annars har inget speciellt hänt idag.


Kan det inte få vara såhär fint väder i helgen? (:
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0