Shopping bby

Hejsan! (:

Idag var jag en sväng på Allum för lite shopping med Felicia samt Sandra som dock sprang iväg för hon skulle jobba.
Medans Sandra tjänar pengar på jordgubbar så spenderade jag mina pengar... ibland så kan lite suga riktigt hårt-.
Men jag kände för en uppfreshning i garrrderoben så det blev faktiskt en del trots reorna (heter det så? ).
Reor och jag är nämligen inte så jätte bra vänner. Jag brukar aldrig hitta kläder på rea. Men idag så handlade jag faktiskt allting på rea, utom ett plagg. Känner mig faktiskt rätt duktig som köpt på rea^
Men det var kul, det var längesedan jag kände för shopping. Tror nog det är något jag kan fortsätta med, måste bara sluta röka så att jag kan ha råd att köpa kläderna :p Haha, ibland är livet då inte lätt xD
Men som sagt, jag behövde faktiskt lite nya kläder (:
Bilder på plaggen kan ni få i morgon då jag inte orkat ta några foton idag.

Har jag nämnt att jag fått ett jobb förresten? Ska jobba för Partillecup så det varar bara i nio dagar. Men det är det värt, känner att de pengarna behövs. Och de är ändå pengar som jag inte räknat med men som jag vet kommer gå åt hur fort som helst. Pengarna kommer vara borta innan jag hunnit blinka... Men men, hoppas bara att jag hinner vända på dygnet, för så som jag lever nu kommer inte att funka om jag ska jobba. Vet inte ens vad jag ska göra? Så det kan ju bli lite smått spännande... -. Fan jag vill inte jobba egentligen! Meeen, det är pengar:P


Med tanke på att ni inte får se mina inköp idag får ni se min hals istället ><
Nu blir det att städa lite och sedan blir det läggdags.
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0