she´s back

Tjenare!

Idag vaknade jag faktiskt så att jag hann se solen en liten stund. Känndes bra, ett litet extra skutt som hjärtat tog. Åh vad jag saknar solen. Men jag hann se den idag så jag får väl vara nöjd? Kan ju hoppas på att solen tittar fram under morgon dagen då det faktiskt redan är midsommar. Tiden går så sjukt fort.

Har varit med Melissa idag. Äntligen är hon hemma igen, påtok förlänge sedan man såg den bruden!
Så det var trevligt att träffa henne igen (:
Det blev en sväng ner till Allum för att inhandla en blus som jag tänkte jag skulle klä mig i imorgon. Vi får väl se hur det ser ut på ihop med skor, smycken m.m har inte riktigt bestämt än vad jag ska klä mig i. Men jag älskar blusen, så himla fin! Dock så fick jag ta den i en storlek större då den inte fanns i den storlek jag ville ha. Men det får helt enkelt funka!
Nu blir det städ och fixpax då vi ska ha folk här hemma i morgon^


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0