Säg hej till tomten i skägg

Hejhopp!!

Jag kan meddela att det inte har hänt något speciellt det senaste. Funderar på att slå en pling till Matilda och planera om att åka upp till smögen i några dagar. Det hade inte varit fel om inte annat, saknar den lilla bruden.
Lite sällskap med Jasmine ska även planeras, samt funderar jag på Linköping några dagar. Får se hur det blir helt enkelt. Det är mycket man vill göra, dock är det inte mycket tid av lovet kvar. Så om det ska hända något så får jag ta och ligga i. Men som sagt, får se vad som händer.
Har ett arbetspass kvar i morgon, sedan börjar mitt lov på riktigt. Hoppas att pengarna hamnar på rätt konto också, annars är jag ganska så körd då det bara finns små krafs kvar i plåskan...!

Har inte hunnit sola eller kunnat sola då solen inte stått på himlen.
Hörde att det skulle bli fint i morgon...underbart att man jobbar-. Men jag hoppas på minst en veckas solning i allafall, får se vad som händer!

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0