Party rock

Hejsan! (:

Igår var sista arbetspasset för min del. Så hilma gött, och folket vi serverade till var hur gulliga som helst. Framför allt Singaport laget. De hade köpt med sig mat som de ville bjuda på som ett slags "tack" för veckorna som varit. De delade ut små söta nyckelrings liknande saker, himla gulligt^
Så det var ett "bra" sista arberspass, dock hade vi inte mycket att göra.
Efter jobbet blev det hem för att göra i ordning sig för lite party.
Först blev det in mot Linné för att träffa min f.d arbetskollegas (om man kan kalla det så) pojkväns vänner.
Dock avslutades det väldigt fort så jag åkte bort till Pontus och knäppte några kalla där istället.
Blev lite mycket för min del, men ändå helt okej. Ganska lagom rund under fötterna, nästan koll på läget, ett ciggarett paket mindre, goa gubbar och ett blåmärke rikare. Det där blåmärket under jag då över, hur skjutton har jag lyckats med det? Det är inte stort, det syns knappt men aj vad det känns!
Men det var en trevlig kväll.
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0