Old times

Hejsan! (:

Jag har stuttit och små pratat ni lite granna med en utav mina närmaste vänner,Erica. Åh jag måste säga att jag verkligen saknar allt! Allt det där bra, så som det var förr. Då vi hade det så himla bra och alla var som gladas utan bråk och annat trams.
Även fast det var väldigt länge sedan jag träffade Erica så vet jag att hon älskar mig och jag älskar henne. Jag vet att hon hade ställt upp för mig om det var något, jag hade ställt upp för henne om det var något. Jag vet att vi alltid har varandra vid sidan, även fast det var väldigt länge sedan vi sågs. När vi träffas känns det som om det bara var några få timmar sedan vi sågs senast trots att det kan gått närmare ett halvår.. Vi har så nedrans kul tillsammans.
Jag saknar verkligen allt!!
Åh, på torsdag ska vi ha mys hemma hos Adrian. Allihoppa!
Det kommer hanldas mat, lagas mat, monopol, prata, skratta, mysa, leka, ja vi ska ha väldigt väldigt kul helt enkelt!
Jag längtar, jag vill att det ska bli torsdag nu, nu, NU! Ni anar inte hur mycket jag saknar er! <3


Bara för jag är så nedrans snygg..eller för att jag blev njöd med mitt hår(; Mohaha!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Erica

aww! <3 thing change men vi har alla kvar varandra ändå! jag har kollat igenom ALLA våra gamla bilder och jag saknar ALLT! vi har haft så enormt kul och jag tycker om er alla så väldigt mycket, Jag kommer alltid att älska dig Denise Eriksson och det vet du. Natt som dag, jag är alltid vid din sida även ifall du är i partille och jag i frölunda...... skärpning på oss nu, från och med nu ska vi ses en gång i månaden MINST, de har ja bestämt! är fett taggad till torsdag! <3 hhihihiihih. LOVE!

2011-07-19 @ 00:06:36
URL: http://ericasegerstedt.blogg.se/
Postat av: Moa

Naw sötisar^^<3

2011-07-19 @ 11:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0