tre timmar är allt för långtid

Tjolahopp!!

Denna lektionen går mig på nerverna. Det funkar inte riktigt längre.
Koncentrationen finns inte längre kvar!
Ändå sitter jag med lurar i öronen för att ljudet runt omkring ska försvinna, men det hjälper inte mig något vidare.
Jag börjar känna mig desperat inför hemgången.
Det känns så himla onödigt att sitta här i en timma till när jag ändå inte kan koncentrera mig, så varför?
Jag kan lika väl åka hem, inte för att jag gör någon större nytta hemma.. Men jag gör då absolut ingen nyta här.
Ush! Blir nästan lite stressad över att jag inte kan koncentrera mig, det blir som en frustration... Blä!

Jag hoppas att det är någon hemma sedan, vill vara ensam i ett stort hus för mig själv.. Läskigt :(
Men vi får väl se. Funderar på att ringa syster och höra om hon vill hitta på något. För jag orkar inte längre sitta hemma och inte göra någonting, inte heller sitta hemma hos någon annan och inte göra någonting. Men vi får väl se...
Jag vill på bio, jag vill ha motivation, jag vill träna, jag vill ha party! Gaah, känner att denna helg är väldigt efterlängtad!

Nu ska jag vara allmäänt osocial och inte lyssna på läraren utan jag ska spela spel. För jag orkar fan inte mer! xD
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0