Tema kärlek

Tjenixen! (:

Är i skolan och har den tråkigaste lektionen på länge.
Känner att jag verkligen vill hem nu!

Vi jobbar med någonting som ska slutligen bli en tidning. Denna uppgift har temat kärlek som vi ska skriva, och ta bild till det vi skrivit. Det ska framföras i indesign, och jag förstår verkligen inte det pogramet..
Men vi får väl se hur det blir.
Känner att jag verkligen orkar för tillfället, men jag måste. Känns nästan som att denna dag kommer att bli en sådan som man sitter hemma och pluggar.. Men snälla ;o Det är faktiskt fredag, jag kan faktiskt inte med att sätta mig och plugga denna helg. För mycket tankar som virrar omkring i huvudet, så det kommer antagligen inte gå så bra ändå.
Men vi får väl se hur det går..

Slutar halv fyra. Så är inte hemma om ett paar timmar!! :(
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0