Något jag aldrig gjort..

Tjenixen!

Jag vet att jag nyligen slängde upp ett inlägg men känner att jag måste meddela detta!

I morgon 27 jan 11 ska jag, Denise Eriksson stanna över i skolan för att plugga..
Tro mig, detta har aldrig hänt!
Omg, nästan lite rädd att lärarna kommer att slänga ut mig i morgon för att jag kommer verkligen behöva all tid jag kan få.. Så blä på det!
Men jag måste! Om jag nu vill ha godkänt i mina ämnen..
Vad som står på listan:
  • Arbetsrepotage
  • Fördjupnings arbete
  • Bildspel
  • Analysera en reccention i engelskan
  • Ta bild till en kärleks text
  • Skriva en reccestion om en film (försenad)
  • Läsa igenom Arl boken inför provet som kommer inom kort
  • Jobba ett par sidor i matteboken
  • Bilda ett eget "företag"
  • Läsa ett par sidor ur antik boken (Svenska)
  • Ordlista Antiken -"-
  • Filma inför rörligbild
Ja, det var de jag kom på nu. Döda mig! Jag kommer aldirg att hinna.. -.
Kösshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0