Lördag 15/1 -11

Hejsan! (:

Som jag skrev i det senaste inlägget om att det skulle hjälpas till med en flytt även idag, så blev det även med.
Och det var jobbigt må jag säga! Ca 100 lådor har jag lyft och flängt med. Från klockan 10.00 - 16'/17 tiden höll vi på att flytta kartonger m.m phu! Jobbigt jobbigt må jag säga. Känner nu såhär i efterhand att både rygg,armar och händer värker. Men varför klaga när det bjöds på pizza mitt upp i allt röjande (;
Efter alla flytt lådor bestämde jag mig för att ta det lite lugnt... Men inte hann jag blinka försen det var fullrulle igen.
Kusinerna från Linköping hade nämligen kommit för att hälsa på oss :)
Jag har saknat de små liven och oj vad de växer fort! :p Det var iallafall kul att se dem, även fast de inte var här så jätte länge... (;

Efter detta blev det att åka tillbaka till pappa för att äta en god gemensam middag och en himla god efterrätt!
Hallonpaj med vaniljsås, mums!!
Efter den goda efterrätten käände jag att jag inte kunde spendera denna lördagskväll hemma.
Därför blev det en tur hem till Adrian då vi pratat om att ses tidigare under veckan. Så det passade alldeles utmärkt!
Även Simon och Danial hängde på (;
Det blev en kopp te och alla var allmänt pratglada! :D
Måste säga att vi hade det super mysigt!^
Det blev en massa goa skratt och ganska mycket vuxenprat då vi till och med lyckades få in bensingpriser och ökning av huspriser m.m i våra samtal. Men det var bara roligt! (:

Annars har inte så jätte mycket hänt under denna lördagsdag.
Varit väldigt intensivt idag men samtidigt väldigt rolig och trevlig dag :)
Måste även påpeka att det var på tok för mycket snö idag. Och att jag från Paradiset till pappa borta i Utby op ca 30 min. Måste medge att det känndes i benen när jag klev innanför dörren ;)
Jaja^ Nu ska jag ta och sova, det har jag gjort mig förtjänt av ^
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0