Internet

Tjenare! (:

Förtillfället surfar jag på systerns internet, tackar så hemst mycket för det!
Dock så gör jag inget jätte vettig just nu.. Ska börja plugga om en liten liten stund.
Men jag känner att jag inte orkar, orkar inte vara hemma.. alla är så jäkla jobbiga! Så a, vet inte riktigt hur det ska gå ihop. Har musiken på hösta volym bara för att stänga ute allt annat ljud. Så jag hoppas att detta ska gå bra.

I skolan ska vi även börja med en ganska komplicerad men även rolig sak! Vi ska bilda vårt egna företag som vi sedan ska redovisa för vår lärare. Så detta kan bli vädigt intressant. Jag hoppas att det går för sig, för jag tycker att vi har en underbar idé! Nu hoppas jag bara att vi får ihop pengar för våran lilla sak.. Mer om det när det börjar bli aktuellt!

Nu ska jag börja arbeta och inte vara upp på internet!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0