Gott nytt år!

Nu är 2010 över och ett härligt nytt år , 2011, väntas nu på oss!
Detta året har varit helt okej, dock tycker jag att det kunde ha hänt lite mer ;)
Men jag har lyckas avsluta grundskolan med hyfsade betyg, börjar gymnasiet och bara varit allmänt glad!

Detta året har jag som löfte att sluta lova saker jag ej kan hålla samt att sluta R***!
Detta är främst mina två starka löften som jag verkligen ska försöka hålla, dock så har jag redan brytit det först nämnda. Men jag ska verkligen bättre mig, det är ett löfte!
OCh till dig som blev drabbad säger jag förlåt till. Ett förlåt räcker inte långt, men det är en bit på vägen.
För du som blev drabbad, jag hoppas att du vet att jag älskar dig av hela mitt hjärta och att jag verkligen ska bättra mig! För det är inte min mening att såra med flit. Jag vet att det har kommit på tal innan, men jag gör det inte medvetet...
Sedan ska jag även bättra mig i skolan, jag ska verkligen försöka ta skolan på lite mer allvar än vad jag gör.
Ush! Det är verkligen pinsamt hur jag skjuter allt under mattan när det gäller skolarbetet.
Men en positiv sak är att min text med temat kärlek tycks ha gått galant. Så det är bara att hålla tummarna och hoppas att det fortsätter att se ljust ut!

Denna kväll firades iallafall med en go middag hemma hos familjen frimodig/ahlberg.
Det blev gott och äta och massa annat, dock lite stressigt.
Denna nyårn var inte alls som jag hade hoppats på, helt galet.
Hängde inte riktigt med i svängarna vad som egentligen hände. Men sak är säkert och det är att folk absolut inte kan säga nej på ett snyggt sätt. Det ska alltid bli en massa tjafs istället för att säga nej och  sedan är det bra?
Nej, såhär illa har det nog aldrig varit.
Det blev iallafall någon cider men inte så mycket mer. Helt lagom, nästan lite för lite om jag ska vara helt ärlig (;
Men men, det var nog lika bra de!


Nåyrs outfit(Y
Igga våra face ;)
Ska nog ta och krypa ner till sängs och glo på någon go film ^
Pösshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0