Frisk eller sjuk?

Hejsan!

Jag kan inte riktigt sätta kläm på varför jag är uppe vid den här tiden.. Kanske för att jag tittat på film.
Men ändå! Jag borde inte, jag borde ha somnat för länge sedan. Jag måste vända tillbaka dygnet, vet inte hur jag ska orka med skolan.. Men det märker väl vi. Har kommit på att jag har sjukt mycket att göra denna helgen samt att tiden går så otroligt fort! Ush, jag vill att tiden ska gå som jag vill! Jag vill att världen ska gå efter mina tidsrutiner(Y
HAha! Ush vad självisk jag är. Men vad jag gör det?

Förtillfället har jag ingen aning varför jag mår som jag mår.
Känner mig lätt illamående och febrig. Det är inte okej!
Är det kanske för jag sov för lite tidigare eller har jag något virus i kroppen som brutit ut?
Jag känner mig iallafall inte på topp. Saken känns ju inte bättre när jag vet att jag har så mycket att göra men så lite TID!! BLÄ BLÄ BLÄ! :(

Jag tänkte iallafall att jag ska försöka få lite sömn, vi får se hur det kommer att gå..
Godnatt o pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0