Första dagen från en annan busshållplats

Hejsan! (:

Kan säga att det känndes jätte konstigt att hoppa på en annan busshållplat än vad jag är van vid.
Känndes väldigt knepigt ska jag säga. Var nära på att jag inte hittade till busshållplatsen... Men det löste sig(Y

Började dagen med att gå en morgon promenad med systern i ca en halvtimme. Det blev inte så jätte långt, men vissa måste ju faktiskt till skolan!
Det blev en go frukost med smörgås och en kopp te som blev bortglömd, som jag kom på nu!
Med tanke på att jag inte har något internet hemma för tillfället blir det att nörda sönder i skolan(Y
Ibland är det då allt bra att ha dator och tillgång till internet i skolan, me like! ^^

Blä, nu ska jag lyssna på läraren för en liten stund.
Kösshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0