Dags att krypa i säng

Hejsan! (:

Eftersom jag tog mig en tre timmars eftermiddagslur så är jag inte så jätte hige på att lägga sig inför natten.
Och det jobbigaste är att man inte vet hur lång dag det kommer bli i morgon då en lärare varit sjuk hela veckan.
Och har vi inte den läraren har vi bara en timmas lektion och sedan inget mer, och det skulle kännas sjukt meningslöst då det är matte som är första lektionen. Så på ett sett hoppas man att läraren är där och samtidigt hoppas jag inte att hon är där för då är man hemma innan ett. Är hon där är jag inte hemma försen efter fyra. Så det är på gott och ont det där :P

Ska nog försöka hitta på något så att jag kan få mig lite sömn..
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0