Dagen som inte gick som man ville...!

Tjenixen! (:

Kan börja med att denna dagen har inte mer än gått fel på alla sätt och vis!
För det första så missar jag min buss som jag tänkt ta och får ta bussen en kvart senare.
Jag började med ett matte prov som gick åt helvete...
Hade sedan en lärare på eftermiddagen som inte alls gick att komma överens med. Allt gick bara helt åt hel*ete!!
Vi var nämligen ute och filmade ute idag och sedan när vi skulle föra in vårat arbete i datorn, då flippade jag.
Fyfan!! Sedan påväg hem så förlorade jag över en grabb i min klass. Vi tävlade om vem som skulle komma hem först, och han vann.. Men jag tror att han fuskade! :D

Efter skolan gick jag hem till Felicia, känndes skönt att få skrika och gapa om någon lärare som man vet att den andre personen vet om vem det är. Så det tackar vi flickan för!

Trodde att familjen och vi skulle åka bort men ikke, det var ju lillebror jag skulle passa var det ju^
Eftersom Mamma och Jouko,hennes sambo, firade fem år som par idag. Så Grattis till er!
Annars har inte så jätte mycket hänt idag.
Ska iväg nu på lite äventyr så får se när man är hemma (;
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0