Allvar

Tjena !

Vill bara ha någonting att göra i hopp om att bli trött så att jag kan gå och lägga mig.
Dock så tycker jag att jag borde  vara väldigt trött då det inte blev så många timmars sömn förut. Men vi får väl se hur detta går!
Tänkte snöa in mig i en bok om en liten liten stund. Mycket trevligt! ;)

Tänkte förmeddla att nästa vecka börjar allvaret.
Det ska slutas röka (tror ingen är speciellt överraskad att jag gör detta förtillfället). Men nu är det sagt och gjort.
Och nej, jag slutar inte för hälsans skull så det vill jag inte höra. Däremot slutar jag dels för att jag vill ha mer frihet (inte känna att jag måste ta en cigg för att orka med dagen). Även att jag vill att min minsta lillebror ska ha en hyfsad bra förebild. Kanske jag inte är den perfekta, men jag försöker (lite sent påtänkt, men det är en början).
Det ska även börjas träna (innan skolan och helger). Vi får se hur länge detta håller. Men jag ska verkligen börja tag i träningen igen. För när man väl avklarat ett pass så känner man sig nästan lite stolt över sig själv.
Skolan ska även börja, och denna termin ska det verkligen pluggas. Jag har inte pluggat någonting under lovet och det är på tiden att jag gör det då det är flera inlämningsuppgifter som ska in.
Lillebror ska även börja på dagis, så det ska bli riktigt spännande att se hur detta kommer gå.
Men jag tror att det kommer gå galant. Jag älskar den lilleparven! Han är min lille ögonsten <3

Sagt och gjort nu ska jag ta och läsa en bok (Y
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv; haha jag köpte mina för två hundralappar ;) hihi jag är bäst (a)



haha ja jag såg det ^^♥

2011-01-09 @ 03:16:03
URL: http://feliciasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0