950 poäng

hejsan! (: Idag gick vi runt i skolan och lyssna och pratade med olika ämnets lärare. Det är nämligen under denna vecka vi ska välja våran inriktning.. Det finns mycket att välja mellan men för min del blir det nog fotografisk bild. Ind val däremot kan bli mitt stora problem :s 950 poäng är sådant jag kan tänka mig och vill läsa. Det är 550 poäng för mycket. 300poäng är det jag får läsa, så jag vet inte riktigt hur jag ska välja.. Ett svårt beslut men hoppas på att det blir bra! (: Att vi har någonting som ska vara inlämnat denna vecka finns inte i min värld just nu.. Har inte riktigt koll på någonting. Men jag får väl försöka luska fram i morgon vad som behövs göras och inte göras.. Nuu ska jag äta fruktsalad med familjen som syster har gjort^ Pusshej<3//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0