Utan kamera = inga foton..

Hejsan! (:

Idag var det första dagen i skolan, känndes riktigt gött.
Dock det där med läxor vet jag inte riktigt om vi går ihop. Inget roligt iallafall!
Men det var kul att träffa alla igen!
Råkade ta bussen en halvtimme tidigare vad jag egentligen behövde. Men då fick man en del tjöt avklarat innan sjävla lektionen börja =P

Efter skolan blev det att åka till min gamla skola för att invänta Melissa som hade 45 minuter kvar på sin lektion.
Det blev en del tjöt och man fick goa kanelbullar som Melissa hade bakat^ Riktigt gött!
Även Elin kom över till Melissa en sväng. Känns kul att träffa dem båda igen! :)

Jag drog mig hemmåt vid  fem tiden då jag kände att magen börjat prata lite väl högt.
Så det blev att ta en bit körv, men inget som jag är så jätte förtjust i eftersom jag vet vad som är i... så jag ska nog ta en macka eller liknande om en liten stund.
Har fått två arbeten inskickade idag. Dock tror jag att dem bara ligger på en G -nivå. Men man vet aldrig. Så länge det inte är ett IG Så kan jag pusta ut. Men det hade ju varit kul med ett litet högre betyg.
Eftersom jag går en Media skola och ska gå inriktning foto kan det ju vara en fördel att ha en kamera. Men jag vet inte riktigt hur jag ska hinna få tag på en eller ens ha råd med en... Min ekonomi är ju inte den bästa och några inkomster har jag inte heller.. Så jag tror det är dags för mig att börja leta jobb. Dock är jag lite för lat. Men jag är väl illa tvungen.


Sliten cheej efter en hård vecka i backen!!
Nu ska jag ha lite mys med småbröderna och äta popcorn! ^
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0