Tröttheten tar över

Hejsan! (:

Ursäkta för det tidigare inlägget, men jag hade lite tråkigt ^
Det var en hemsk lektion som jag absolut inte orkade med... sådärför blev det lite flippat xD

Förutom skolan idag har inte så jätte mycket hänt. Jag har fått tre matte tal gjorda, bättre än inget iallafall (;
Det blev en powernap när jag kom hem. Kan meddela att det här med sömnen går mig på nerverna!
Jag är verkligen helt slut när jag kommer hem efter skolan.. Det är faktiskt lite obehagligt.
Om det har med att jag bara går hemma så vet jag inte riktigt hur jag ska lösa det. Nej ush! Obehagligt helt enkelt!

Jag pratade med Emelie förut, ska göra i ordning mina naglar i morgon. Så himla gött! Har verkligen längtat..
För mina naglar ser just nu ut som skräp, fast dem har hållt ovänligt bra den här gången! ^
Detta blir tredje gången jag gör mina naglar under det senaste halvåret och denna gången funderar jag på svart med glitter (om hon har, annars får hon baske mig blanda i ordning! ^ ). Detta är en färg jag aldrig testat, och dels var det minstingens idé, så funderar faktiskt på att följa hans råd :)

Nu ska jag ta en kopp te och göra i ordning mig för natten och sedan blir det nog en film :P
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0