Pank!

Kl: 22. 59 Söndagen 6/2 – 11

 

Hejsan! (:

Jag har precis bestämt mig att jag ska shoppa lite från oriflame och suttit och kollat vad jag ska m.m ca 300 kr kommer det att gå på. Ush! Jag har verkligen inga pengar kvar ;o

Nästa månad blir det i alla fall till att köpa ett par skor för 300kr så det gäller att jag tänker mig för vad jag lägger pengarna på. Naglar ska jag även göra för 300kr i veckan som kommer. Och efter det, då har jag verkligen inga pengar kvar!

Denna månaden blir ju inte rolig för min del…

Har suttit och redigerat lite i photoshop, lite kul så där på kvällen när man ingenting  har att göra :p Men det är inte det lättaste då jag inte kan alla funktioner och allt vad det är man kan göra. Dock är det på tiden att jag lär mig då jag faktiskt har bestämt mig för att läsa fotografisk bild (om jag nu får det jag vill ha). Fast jag är mer för original bilder än redigerade ^ Frågan är ju vad min lärare ser på den saken :p

Nu ska jag ta och läsa lite i hopp om att bli lite pömsig.

Pusshej <3//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0