Jobbintervju

1 Feb – 11 kl: 14:44

Hejsan! (:

Har nu varit på en grupp intervju och väntar på att få en personlig intervju.

Är rätt nervös och det ser ut som om jag är bland dem yngsta som sökt.

Dock lite jobbigt då jag missar min lektion. Men om det här skyndar på lite så hinner jag tillbaka. Men förtillfället så känns det inte så jätte troligt då jag är näst sist som ska bli intervjuad.

Tänkte att jag kunde plugga lite nu undertiden i väntan på att man ska intervjuas, men jag vet inte riktigt hur det ska gå eftersom jag är rätt nervös och en grupp på 12 pers som sitter här och väntar otåligt.. Men jag vet inte riktigt xD

Om klockan inte blir för mycket kanske jag hinner tillbaka, annars blir det hem och äta gott (hoppas jag?), det är ju trotsallt min födelsedag :P

Btw: Detta känns lite som när man ska till tandläkaren. Alla sitter och är knäpp tysta och väntar på att bli uppkallad. Lite spännande sådär när det faktiskt är vuxna som ser lite nervösa av ”trycket” :p Själv är jag väldigt nervös, min första arbetsintervju.. ajaj vet inte hur detta ska gå.

Ont i armar och kropp från min klumpighet från morgondagen.. Kan meddela att det inte är sådär jätte skönt, och det ömmar verkligen i varenda kroppsdel !

Det är nu den andra av oss tio som är inne på intervju och klockan är redan tjugo i tre.. så tror inte att jag hinner tillbaka till min lektion som slutar om en timme. Men det är väl bara att hålla tummarna och hoppas att tiden går fortare!

Kösshej ♥ //Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0