Garageband

Hejsan! (:

Lyckades försova mig i morse, inte speciellt bra.
Eftersom detta var en kort skoldag så hade vi bara två lektioner idag. Multimedia och Engelska. Jag kom till engelska lektionen. Vi gjorde inte så jätte mycket faktiskt. Gick igenom verb och samlade fakta till en film reccetion så mycket mer hände det inte.. Men det är så det är när man försover sig.

Efter skolan blev det hem. Har gjort klart min ljudfil/Berättelse/Saga som skulle in idag. Så blev precis klar och har skickat in den. Kommer inte ihåg hur lång filen var tvungen att vara så jag hoppas att det är tillräckligen långt!

Nu ska jag städa lite och sedan väntas det god mat! :)
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0