en härlig färg på naglarna

Hejsan! (:

Föreläsning var det som gällde i skolan.
Det blev en föreläsning på hagabion om Reklam.
Reklam är det inte många som gillar men det nötas in i oss vart vi än vänder oss.
Allt är reklam runt omkring oss, det går inte att undvika helt! Dock att jag är sådan som alltid zappar när det blir reklampauser när man ser på tv så var denna föreläsning väldigt intressant.
Kanske inte den roligaste, men det var en bra "berättare"  som gjorde det intressant.

Efter föreläsningen och man fick gå hem mötte jag upp Johannes.
Blev att åka buss med honom till Partille för att sedan ta mig till Emelie för att göra i ordning mina naglar.
Denna gång blev det inte en sådan "stark" färg utan denna är lite mer disktret.
Det blev riktigt läckert enligt mig!
Dock känns det väldigt konstigt att inte ha en sådan stark färg, men jag vänjer väl mig..^


Oops lillebrors rumpa råkade bli med i bild ;o

Efter naglarna blev det hem för att äta.
Som efterrätt blev det den första semlan för i år. Riktigt gött! :)
Ska snart ut på en kvälls promenad med syster och sedan ska jag nog ta och pussla lite.
Jag hann inte så jätte långt igår, det blev att sortera dem. Och det känns ju inte som 1000 bitar.
Men frågan är om det saknas någon bit, det vet man ju inte riktigt.
Så det blir en överraskning om det blir den hel bild eller inte.
Jag har även fått tagit lite bilder till ett skolarbete idag. Frågan är ju bara när förken Emelie hade tänkt skicka dem då jag tog dem med hennes kamera. Modellerna fick bli Roxy (En fyrbent liten sak) och Alexander (Emelies sambo).
Förhoppningsvis blir det bra nog.. Men jag vet inte riktigt om det kommer blir bra ännu, det vet jag först när jag börjat klippa i bilderna och pusslat ihop dem ^


Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: michaela

Snyggt!

2011-02-16 @ 09:32:09
URL: http://fotoshoot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0