En dö trist fredag

Hejsan!(:

Det har varit fredag, den dag då man hoppar av glädje då man vet att det inte är någon skola i morgon.
Dock så var min första tanke att jag skulle få sova! Och det gjorde jag, så himla underbart :)

Efterskolan blev mat på Mcdonalds med syster. Väldigt fin middag som hon bjöd på!
Och nej jag klagar inte, dock så måste jag börja träna snart. Jag dör lite inombords när jag inte får röra på mig. Dock är det själv valt, jag skulle ju kunna ta och börja träna.. Men..jag är för lat!

En middagslur fick det även bli när man kom hem, ohyees så himla underbart!
Sedan blev det ut och träffa Johannes m.m (förlåt, men orkar inte skriva allas namn).
Det blev inte så mycket gjort, en del tjöt och en del verderingar.
Jag har kommit på att min kommande man ska vara RIK och jag, jag ska vara hemma fru! Thats iT ^
Ohyeea, jag leker rövare medans mannen sliter. I min öron låter det helt underbart!
Kanske jag borde göra som den f.d Gucci frun. dock blev hon ju pengarlös när hennes förhållande gick åt skogen.
Men hon överlevde ju, och är man smart nog så fixar man det där med pengar m.m innan man bestämer sig för att dra!
Nu ska jag glo film, pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0