Äntligen hemma

Hejsan! (:

Har nu äntligen kommit hem från jobbintervjuen..
Det kanske inte var en världs bäst presentatio men.. det var trots allt min första arbetsitervju.
Så jag tycker att det gick helt okej, men inte tillräckligt bra för att få jobbet.
Så om jag nu får detta jobbet blir jag självklart jätte glad, men får jag det inte så vet jag hur en jobbintervju funkar ;)
Och det är då förjävligt att behöva vänta på sin tur.. Som tur var hittade jag något internet som var upplåst så jag satt vi datorn under tiden. Ganska go underhållning trots allt (;

Eftersom det är min födelsedag (för er som missat :P ) så ska vi antagligen kanske ut och äta eller så blir det tacos till middag! Mumsigt värre :) Systern min är förtillfället nere i ica och köper ben&Jerry glass till mig,Fish food. Låter inte gott, men är säkerligen jätte smarrig.
Min vän Moa har tjatat ett antal gånger på mig att jag måste testa denna glass sort, så varför inte göra det idag :P
Nu ska jag ta och busa lite med lillebror^


Lördags face


Tisdags face ^

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0