Sova

Hejsan!!

Dagen har mer eller mindre varit toppen!
Ingen stress överhuvudtaget.
Min sista lektion var inställt idag så det blev en Sushi lunch/middag med Felicia.
Riktigt gött!

Sedan har inte så mycket hänt, jag har verkligen tagit det lugnt.
Suttit vid datorn för det mesta.
Skrev klart uppgiften vi fick i samhällskunskapen, annars har jag blundat en stund åt läxornas håll.
Riktigt gött att ha sådana dagar också(Y

Förövrigt så känner jag att jag måste komma igång med träningen någon gång.
Får halvt panik på mig själv. Kan ju säga på en gång att jag inte tänker ställa mig på någon våg detta året.
Åhnej, nu ska det fane mig börjas.. Det behövs!


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0