Sen frukost

Hejsan!!

Onsdagar är den dagen jag brukar försova mig...
Men idag gjorde jag inte det, känns riktigt gött. Har inte försovit mig en enda dag nu.
Så nu taggar jag att komma i tid torsdag och fredag också!

Med tanke på att jag började klockan åtta idag var jag näst intill tvungen att ta bussen  tjugo över sju för att hinna.
Och med tanke på att jag inte är den som är jätte pigg på morgonen hann jag inte äta frukost eller dricka mitt morgon kaffe. Fick gå med blekt ansikte också då jag inte heller hann sminka mig i morse. Men en dusch hann jag, och gött var det!! Men den där frukosten hade inte suttit fel och heller inte tre timmar sömn till då jag knappt fick sova fem timmar i natt. Så kan inte påstå att jag har varit på topp idag.
Men det var en kort dag idag, så det var rätt gött!

Väl hemgången vid halv tolv tiden blev det att äta en god frukost.
Kaffe, te, mackor och ett äpple.
Samtidigt som jag såg på gårdagens och dagens julkalender.
Så jag hade det riktigt mysigt^
Blev sedan att gå ut och fota lite granna.
Annars har inte så jätte mycket mera hänt idag.
Ska ta och plugga lite seda...


Pussehej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0