Orolig tjej

Hejsvejs!!

Jag vet inte riktigt vad som är felet men något måste ju vara på tok..
Jag somnade klockan 20.00 och sov hela natten. Gick upp klockan 07.00 idag.
Kom hem klockan 10.00 åt frukost.
Somnade sedan runt 11 tiden och klev nu upp 16.40 ungefär.
Och jag skulle gärna sova lite till.
Känner verkligen hur min värld slocknar framför mig.
Det är inte kul längre.
Det måste ju vara något som inte stämmer!!
Jag har inte tid med det här, jag måste plugga.
Jag måste ligga i dem här sista dagarna i skolan.
Orkar snart inte med mig själv.
Tror det är rätt så nödvänigt för mig att kolla upp mina värden.
För såhär mycket som jag sover är då inte männskligt!

Tack och hej leverpastej....//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0