Minijul

Hejsan! (:

Idag har jag haft en toppen dag!
Blev att fira "minijul" hemma hos mormor tillsammans med släkten från Linköping.
Blev en hel del god mat må jag säga. Är fortfarande proppmätt x)

Har varit över hos Melissa och lämnade hennes julklapp.
Hem till Moa blev det också för att lämna julklapp till henne.

Blev även en till "minijul" hemma hos Farmor och Farfar med lite glass och pepparkakor.
Japp, mat har då varit en stor del under denna dag.

Blev även hem till Felicia och lämna julklapp till henne.
Blev sedan en sväng ner till Allum med henne också.
Blev att införskaffa sista julklappen och även få mina skor omklackade.
Yees, så nu är jag redo inför morgon dagen!
För ingen kan väl ha missat att det är dagen innan julafton idag? ;)




Julklapp från Moa, tack så mycket hjärtat! <3
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0