Lotta på Liseberg

Hejsan!

Jag måste erkänna... jag tog mig en paus i pluggandet förut.
Det blev att följa med Nina in till stan för att se någon artist spela under Lotta på Liseberg.
Det blev aldrig att vi stannade så länge då det regnade och jag var inte särklit intresserad.
Så det blev att åka till Valand och ta en kaffe på condeco. Mycket trevligare må jag säga!
Dock var det ju samtidigt rätt så mysigt med allsång också, men jag käne inte riktigt för att stå i regnet.
Efter kaffe blev det Gothia Towers för min del. Blev att hälsa på syster yster.
Man ser ju henne inte så ofta så kände att jag kunde gå dit och säga hej.
Blev ingen längre pratstund då jag skulle med bussen, men en halv timma blev det iallafall.
När jag väl kom hem blev det mat och sedan blev det mera plugg.
Känner redan nu att jag borde gått och lagt mig för länge sedan.
Ush, jag kommer vara helt död i morgon. Det känns ju ännu bättre att jag vet att jag kommer gå i skolan till tjugo i fem också. Ibland så känner jag bara för att hoppa från en bro.
Nej men allvarligt, jag hatar måndagar!
Men vad gör man, jo man kör!
Nu ska det bli att sova kudde.


Jag har faktiskt städat rummet, så nu kan jag bjuda hem folk utan att skämmas!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0