Lite smått förvirrad

Hejsan! (:

Ibland vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen.
De som var ens närmaste vänner för ett tag sedan är så långt borta i dag.
Det är synd, riktigt synd! Men vi passar inte för varandra längre.
Det finns inget gemensamt, vi kan inte ens ha kul ihop. Vi kan hälsa när vi går förbi varandra.
Men inte mer än så.

Idag var jag egentligen ledig.
Men jag åkte till skolan ändå.
Behövde få ett samhällsprov och ett matte prov skrivet.
Dock känndes det inte alls bra.
Hade inte fått pluggat tillräckligt.
Jag skäms nästan lite, jag kunde lika väl ha skippat det och gjort det nästa termin istället.
Men sedan känner jag att jag inte vill ha något i släp tåg.
Så jag kan väl hoppas på att det gått bra trots allt och om inte får jag väl helt enkelt göra om dem.
Och nästa gång om det nu blir det så ska jag plugga i tid.
Ush, detta gillade jag verkligen inte!

För att trösta mig själv lite blev det att ta en runda på Allum med Melissa.
Det blev att köpa linsvätska till mig och sedan blev det julklapp till Alexander.
Det är verkligen svårt att köpa till pojkar i tio årsåldern.
Har ingen aning om vad pojken gör eller vad han tycker om. Därför blev det väldigt svårt att hitta något.
Men tillslut fick jag iallafall hittat något. Dock den tråkigaste julklappen någonsin tror jag...
Men det är ju tanken som räknas brukas det ju sägas.... =p
Annars så har inte så mycket mer hänt idag.
Jag borde egnetligen ha fått jätte mycket gjort idag. Men kännde att jag behövde ta det lite lugnt.
Jag har fått slagit in lite julklappar iallafall.
Yes, snart är det jul!!



Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0