En dag i Nordstan

Hejsan! (:

Idag har Karin och Gunnar varit över på middag.
Riktigt trevligt och jätte god mat!
Blev sedan en sväng ner till Allum tillsammans med syster då det blev att köpa de sista julklapparna.
Blev därefter in till stan för att gå en runda i Nordstan tillsammans med Jasmine.
Även det riktigt trevligt!
Jag tror även att jag hittade min nyårsklänning.
Tror allt att det får bli den.
Har dock inte riktigt bestämt mig ännu. Eller?
Nja jag vet inte än. Måste gå på jakt efter nya smycken om inte annat!

Nej nu ska jag krypa till sängs ihopp om lite sömn.
Sedan blir det att fira minijul i morgon med släkten från Linköping :)


Jag älskar dig lillebror!! <3
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0