Ekologi

Hejsvejs!!

Sittr nu i skolan och har precis avslutat ett prov i Naturkunskapen.
Ekologi.
Kanske inte det roligaste provet. Men det känndes bra!
Satt kvar sist i klassrummet och svarade på allt.
Dock orkade jag inte med sista uppgiften så den vet jag att jag kommer missa.
Men jag hoppas att resten kommer att överväga det.

Sedan pratade jag med syster yster.
Viasar sig nu att jag samverkar i deras företag.
Vi får se hur det går. Man kan ju hoppas att det går för sig iallafall.
Ska lämna uppgifter till syster så får hon sedan sköta allt.
Japp, vi får se hur detta kommer att gå. Hoppas hoppas!!


Nu blir det att plugga webbdesign och hoppas på att få något gjort om inte annat....
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0