Det där med blåsiga dagar

Hejsan!

Kan ju inte mer än säga att jag är proppmätt från gårdagen julbord.
Ushane mig, har nog ätit klart för det här året skulle jag tro!

Hade egentligen planerat lite party idag men vädret tycks inte tillåta.
Mina jämnåriga är för tråkiga och de som är äldre skulle självklart ut.
Så japp, dagen slutade med en sväng hem till Melissa. Inte helt fel det heller.
Men jag hade nog önskat att det skulle hänt lite mer.

Nu när jag kom hem för ca en timme sedan satt familjen och spelade kort spel.
Kunde ju inte motstå frestelsen med att hänga på!
Så nu är spelen klara och jag ska krypa till sängs tids nog.
Ska kriga bland alla galningarna i morgon i jakt på mitt nyårs halsband.
Får väl se hur detta kommer sluta.
Orkar verkligen inte med allt folk egentligen.
Men vad gör man inte för att få fylla gaderoben för ett slag.
Dock lyckas jag aldrig hitta något på rean....
Men vi får väl se hur det går.
Nu, sängen!


Älskar dig syster<3
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0