De gamla vanliga

Hejsan! (:

Idag har jag varit riktigt duktig då jag städat mitt rum och varit snäll och passat småbröderna.
Japp, ibland så händer det faktistk!
Var hos Melissa en sväng på en kopp te, mysigt.

Mamma hade hem en massa arbetskolegor förut så det har praktiskt tagit varit fullt hus.
När hennes gäster väl gått var det min tur.
Blev en middag med Matilda, Nina, Adrian och Moa.
Riktigt lyckat och riktigt trevligt må jag säga!
Dock spricker nog byxorna snart då man ätit och ätit och ätit.
Men gott var det iallfall, eller jag tyckte det om inte annat!
Det blev kycklingwook med nudlar, efterrätt blev det glass med tillbehör, därefter blev det kex med tillbehör.
Japp, känns som om det blev en hel del för magen. Men ibland får man ju unna sig lite om inte annat^


Dagens klädsel: Blus,Veromoda. Byxa,Vila.
Nu blir det att vila huvudet till julkalendern med kopp te!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0