Dagens stolthet

Hejsan!! (:

Idag har varit en tuff men samtidigt väldigt skön skoldag.
Det började med att jag försov mig, men jag hann ändå i tid!
Vaknade nämligen en kvart innan min buss gick, och jag brukar gå en kvart innan.
Fatta att jag hade bråttom!
Hade det varit en vanlig vecka hade jag dykt upp en halv timme senare, men jag har nu officiellt klarat av att komma i tid till skolan varje dag. Känner mig grymt duktig!
Brukar nämligen alltid missa tisdagar eller onsdagars morgon lektioner.
Men denna veckan har jag minsann sett till att komma i tid.
Därför känner jag mig extra duktig att jag faktiskt hann med bussen i morse.
Jag gick även hela vägen från korsvägen till skolan. Känndes också bra!

För att vara den klass vi är så känndes det konstigt nog skönt att vara så få i skolan idag.
Vi inte alls många på idrottslektion och det kändes också rätt gött.
Kommer dock vakna i morgon med en hel del blåmärken då det var fotboll på schemat idag.
Men det var kul!
Jag har även bestämt mig, jag ska stanna hemma idag ;O
Japp, ni hörde rätt. Känner att jag måste plugga då nästa vecka enbart består av prov.
Så ja, Denise Eriksson ska vara hemma en fredagskväll. Det händer då inte ofta.
Nästan så man bör skriva upp det!


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0