Åska

Hejsan!

Påvägen hem i vinternatten började det åska.
Wtf? Jag ville inte, jag sprang sista biten...
Ush, åska är något jag inte klarar av om jag möjligtvis inte sitter inomhus.
Nej men så kan det vara!!

Idag känns det som om jag har fått en hel del gjort.
Dock har jag fått mina utbrott då min kamera inte fungerat som jag vill och programen på datorn har ballat ur.
Så jag känner att det där med elektronik har då inte varit något för mig!
Har även fått bytt mina skor.
Kändes bra. Dock upptäckte jag ett fel, men jag orkar inte. Så jag invigde dem idag påvägen till Melissa.
Japp, blev där att se en film. MYYYS!!

Nu ska jag sova då jag ska upp om fem timmar ungefär.
Yes, älskar att börja klockan åtta på morgonen -.-


Lite ihopkuren med en hög hästsvanas och kavaj, ibland älskar jag verkligen livet.. (Y
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0