Andra advent

Hejsan! (:

Idag är den andra advent och jag har druckit glögg och ätit lussebulle, mums!
Har gått en fin liten promenad bort mot de nya hallarna vid kviberg.
Grymt bra utrymme och mysigt. Något som ska upplevas. Värkar riktigt kul!
Vollyboll för fan! (Y)

Känner att jag vill hylla min fredag lite granna^
Var hemma hos Marcus med trevligt sällskap.
Var rikitgt trevligt må jag säga! Orkar dock inte att jag var hemma innan klockan tolv.
Men det är lugnt, blir bara så chokad över mig själv :P
Kan inte minnas en fredags kväll som jag var hemma innan klockan tolv?
Men det var bra, fick ut något utav kvällen iallfall! :)

Jag har även gjort mina naglar!
Ohyees, champangfärgade med glitter.
Grymt fräscht och väldigt korta.. men det där med kortheten var väl på både gott och ont.
Men de blev riktigt fina^^
Nu ska jag gräva ner mig bland läxorna och tycka allmänt synd om mig själv.


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0