Utegångsförbud?

Hejsan!

Jag är arg på mig själv. Så himla ikke duktig.
Jag är som sagt mega taggad inför skolan, ändå så lyckades jag sova bort min skoldag...
Började min första lektion 08.10 skulle behövt gå upp 06.15 ungefär , dock så vaknade jag inte försen halv tolv. Och min skoldag skulle sluta tio i tolv. Bra jobbat Denise...Eller INTE!
Åh, blir så trött på mig själv, detta är ju tredje skoldagen. Inte bra och absolut inte okej -.-
Så idag har jag gett mig själv utegångs förbud (?) Kan man ens ge sig själv det? Om inte annat så gör jag det iallafall.
Nej, nu ska jag bli klar med ett par bilder som ska vara inlämnade idag senast!


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0