Sprallig brud med en ond rygg

Tjenare tjenare!!

Just nu är jag uppe i varv och vet inte riktigt vad jag ska göra för att lugna ner mig. Men jag hittar nog lösningen inom kort... får jag hoppas på om inte annat!!

Det blev en kaffe förut med Melissa på donken.
Vi var duktiga som gick dit. Och sedan så satte vi oss ute för att njuta av vårens första dag.
En varm dag med en hel del goa skratt och fartfyllda vindar.
Haha det där lät ju förjävligt!!

Men med tanke på att det är sådant unnderbart väder idag hoppas jag på det även i morgon då jag tänkte bära kjol och se allmänt flickig ut^
Men vi får väl se hur det blir med deT :P
Jag tänkte att i morgon skulle jag även träffa lilla Melissa en stund om det går för sig.
Jag har ju ändå inte så mycket att göra på dagarna.
Och plugga har jag inte riktigt ork till.
Men plugga är något jag egentligen borde ägna mig åt. Men det är ju så fruktansvärt tråkigt!
Men men...!!

Nu blir det att göra allt i min makt att lugna ner mig och sedan får vi se hur det går.
Ont i ryggen har jag också. Jävla problem kropp? Nej men allvarligt, detta håller fan inte!


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0