Kvällstid

@ 9 April – 11

Kl: 23.54

Hejsan!

Måste säga att senare på kvällen idag mådde jag betydligt bättre!

Dock så har jag känt att magen varit lite orolig och jag har trott att jag ska spy vilken minut som helst. Men efter Ipren, mat och frisk luft så gick det ju ganska bra ändå.

 

Med tanke på att jag inte är en tjej som gillar att sitta hemma, framför allt inte på en lördag..! Så jag bestämde mig för att ta en sväng till Melissa.

Alltid lika trevligt. Dock inget te den här gången :P

Haha, nej men vi tjötade mest. Lyssnade på lite go musik och försökte hänga med i sångtexterna. Det gick ju sådär! (;

Idag åkte jag faktiskt hem vid elva tiden då jag varit ganska trött men även att klockan blir så himla mycket annars då bussen inte går riktigt som jag vill.

Men ah, så nu sitter jag här och ska börja läsa en bok. En bok som jag ska ha läst minst hälften av tills på onsdag. Så jag har ju lite att göra.

Men boken är bra och man sugs in i handlingen. Har läst den en gång innan för några år sedan. Så tänkte att nu var det dags igen.

Boken är skriven av Katarina von bredow, syskon kärlek. En underbar bok och en underbar författare med lite annorlunda sinne och fantasi än ”vanligt” d.v.s tråkigt folk.

Nej jag bara älskar hennes böcker!!

 

Nu ska jag sugas in i min bok och hoppas på att min natt blir lite mindre fartfylld än den tidigare.

Pusshej<3//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0