Kort skoldag men ingenstans att sova

Hejsan!! (:

Idag blir det en kort skoldag med två lektioner inräknade.
Engelska och mediakommunikation. Helt okej lektioner. Dock känner jag mig jätte trött och funderar starkt på att sova en sväng när jag kommer hem. Är så himla trött!

Efter skolan blir det hem för att vätta, försöka hinna träff Melissa en sväng.
Sedan på kvällen blir det in till standen Göteborg för att göra gatorna osäkra!
Det kommer bjudas på uppträdanden och andra spännande saker. Denna kväll kan bli riktigt intressant!
Dock måste jag få tag på en sovplats över natten då jag inte känner för att klampa in hemma och väcka alla som sover. Men får se hur jag löser detta. Annars kan man ju hoppas på att det dyker upp några impuls stuff (;

Förövrigt; det är fredag, ny månad och ett steg närmare sommarens heta dagar.
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0