Kokosbollar/Pärlsockerbollar

Tjenixen!!

Det blev ingen film. Dess värre blev det att göra kokosbollar. Dock prydde jag dem med pärlsocker och inte kokkos.
Kan säga att jag är nog sämst på att baka, de blev nämligen jätte äckliga! Det blev alldeles för mycket smör och blä jag vet inte riktigt vad jag sysslade med.
Jag tog ett recept från någon hemsida på internet. Och jag kan säga att det var dumt gjort!
Hela min dator känns som ett enda stort vaselin bruk. Fullt med smör och you name it. Nej ush!
Jag förstår nu varför folk fortfarande använder kokböcker!!
Och jag har verkligen tyckt att det känns onödigt med kokböcker m.m men dels så gör det inte så mycket om man råkar spilla något på dem sedan så har jag på senare tid tycket att kokböcker är väldigt fina och det är kul att se så många olika recept även fast det är den samma bakelse/maträtt. Nej men allvarligt..
Jag är helt klart för kokböcker!

Nu kom syster yster hem så jag ska ta och prata lite med henne.
Sedan är det nog dags för mig att krypa till sängs då jag ska hinna i tid till skolan i morgon.


En bild säger mer än tusen ord...!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0