Kaffe på donken

Hejsan! (:

Det blev att äta grillat till middag. Riktigt gött!
Därefter blev det att åka till Melissa för att ta oss vidare till Donken för en kaffe. Även det riktigt gött! :P
Även Jocke följde med oss som sällskap.
Efter det blev det att gå till ica och sedan leka lite med touch skärmarna på Allum. Kännde mig nästan som tre igen^
Sedan blev det att luffa lite i parkleken och leka hänga gubben. Riktigt trevligt faktiskt.
Lite go massage blev det också (y

Annars så har inte så mycket mer hänt idag.
Ska ta och packa då jag ska ut till landet och vara osocial mot resten av omvärlden för att fira min påsk där.
Och påsken blir att firas med pappa och hans nya familj. Så vi får väl se hur det blir med det.
Man kan väl bara hoppas på att det blir lite kul om inte annat. Ska leva skogsmulle ett tag. Sisådär fram till söndag morgon.
Så det kommer vara ganska dött här framöver.
Men det kommer nog upp ett inlägg i morgon på mina nya naglar som jag ska åka och göra klockan 09.00 i morgon. Herregud, jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig upp ... Men vi får väl se hur det kommer att gå.
Men snygga naglar får man ju om inte annat (; Ska även halvera längden, så kommer ha jätte korta naglar framöver:(


Kommer inte få se den här godingen på jätte länge... :(
Nej packa var det ju...
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0